پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود آهنگ های جدید



بازدید : 86
نویسنده : مهدی

بهینه سازی قدرتمند ویندوز TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.221

 
 

از بین نرم افزارهای بهینه سازی ، اگر به دنبال نرم افزار کامل و همه کاره هستید ، مسلما نرم افزار TuneUp Utilities بایستی اولین گزینه شما باشد. TuneUp Utilities یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی محسوب می شود که دارای کاربران بسیار زیادی در سطح دنیا می باشد. این نرم افزار دارای بخش های فراوانی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. یکی از ویژگی های منحصربفرد نرم افزار قدرت عیب یابی در بخشی به نام Detect and fix problems می باشد. این بخش ویژه میتواند در رفع مشکلات معمول ویندوز کمک شایانی کند. یکی دیگر از بخش های فوق العاده نرم افزار امکانی به نام Turbo Mode است. این امکان میتواند در زمانی که نیاز به سرعت بالایی جهت اجرای بازی یا برنامه سنگین دارید ، کمک حالتان باشد. در نسخه ۲۰۱۳ پاکسازی رجیستری قدرتمندتر شده است و بخش جدیدی به نام Browser Cleaner برای پاکسازی اطلاعات مرورگرها اضافه شده است. بخشی های دیگری نیز غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری ، غیرفعال کردن برنامه های استارت آپ ، افزایش سرعت خاموش و روشن شدن ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، پاکسازی هارد دیسک ، حذف نرم افزارها ، یکپارچه سازی و پاکسازی و بهینه سازی رجیستری ، یافتن و حذف فایل های حجیم ، بازیابی فایل های حذف شده ، حذف غیرقابل برگشت فایل های مهم ، نمایش و امکان بستن نرم افزارهای در حال اجرا ، بررسی هارد دیسک برای یافتن خطاها ، ارائه پیشنهادات برای افزایش سرعت ویندوز ، شخصی سازی ظاهر ویندوز و ده ها امکانات دیگر…

 

 

password بهینه سازی قدرتمند ویندوز TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.221رمز فایل: www.downloadha.com

download بهینه سازی قدرتمند ویندوز TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.221 لینک دانلود – 30 مگابایت لینک کمکی




دانلود ماشین حساب پیشرفته RedCrab Calculator 4.33.10
نوشته شده در سه شنبه 17 دی 1392
بازدید : 88
نویسنده : مهدی

دانلود ماشین حساب پیشرفته RedCrab Calculator 4.33.10

 
 

RedCrab یک ماشین حساب بسیار قدرتمند است که دانشجویان و اساتید رشته های مهندسی که با محاسبات سنگین ریاضی سروکار دارند را در فرایند رسیدن به پاسخ بسیار کمک می نماید. این نرم افزار با حالت تمام صفحه قابل استفاده است و به کمک پنجره ویرایشگر آن کاربران قادر خواهند بود تا در این پنجره ی فرایند هایی مانند عبارت ها و فرمول های ریاضی را وارد و ویرایش کنند و نتایج را مشاهده نمایند.کار با این ماشین حساب بسیار ساده و راحت است. RedCrab با استفاده از سیستم های پیشرفته و هوشمند قادر به حل بسیاری از معادلات شماست .

 

 

 

RedCrab Calculator دانلود ماشین حساب پیشرفته RedCrab Calculator 4.33.10

 

 

password دانلود ماشین حساب پیشرفته RedCrab Calculator 4.33.10 پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود ماشین حساب پیشرفته RedCrab Calculator 4.33.10 لینک دانلود – ۵.۸ مگابایت | لینک کمکی




نرم افزار Earth Alerts
نوشته شده در سه شنبه 17 دی 1392
بازدید : 93
نویسنده : مهدی

مشاهده وضعیت آب و هوایی دنیا Earth Alerts 2013.2.52

 

Earth Alerts نرم افزاری رایگان و جالب برای آنهایی است که میخواهند از آب و هوا و وضعیت هواشناسی نقاط مختلف دنیا با خبر باشند. این نرم افزار با استفاده از داده های هواشناسی موجود در اینترنت و همچنین مرکز هواشناسی آمریکا کاربر از اطلاعات مختلف آب و هوا نقاط مختلف دنیا با خبر می سازد. زلزله، سونامی، آتشفشان، طوفان های گرمسیری، آتش سوزی، ریزش کوه، آب و هوایی شدید، آب و هوای محلی و… میتواند سوژه بررسی کاربر برای نقاط مختلف دنیا باشد. کاربر میتواند با مشخص کردن محل هایی به صورت ویژه و با هشدار از وضعیت آب و هوایی آن مناطق مطلع شود. نرم افزار میتواند نسبت به ارسال ایمیل در هنگام به وجود آمدن خطر و همچنین نمایش notifiction در میز کار کاربر اقدام کند. 

 

 

 

 

 

 

password مشاهده وضعیت آب و هوایی دنیا Earth Alerts 2013.2.52رمز فایل: www.downloadha.com

download مشاهده وضعیت آب و هوایی دنیا Earth Alerts 2013.2.52 لینک دانلود – 5.8 مگابایت لینک کمکی




بازدید : 124
نویسنده : مهدی

شناسایی و بروز رسانی نرم افزار ها با Speed Install 2.0.2.1714

 

Speed Install یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه جستجو و شناسایی ورژن جدید برنامه های نصب شده بر روی سیستم می باشد. شما با نصب این برنامه دیگر لازم نیست ساعت ها وقت خود را برای جستجو و دانلود ورژن های جدید برنامه ها تلف کنید. این برنامه بصورت خودکار و یا بصورت دستی قادر است تا برنامه هایی را که بر روی سیستم نصب کرده اید را مورد اسکن قرار دهد و در صورتی که نسخه جدید از این برنامه وجود داشته باشد برای شما دانلود و نصب می کند. این برنامه دارای رابط کاربری بسیار کارپسند و آسان می باشد و هر کاربری قادر خواهد بود با این برنامه کار کند. همچنین این برنامه دارای یک دیتابیس قدرتمند می باشد و بسیاری از برنامه های کاربردی را بصورت پیش فرض پشتیبانی می کند. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به به روز شدن مداوم پایگاه داده نرم افزار , نصب آخرین نسخه از برنامه های کاربردی , واسط کاربری چند زبانه , ایجاد و ویرایش فهرست برنامه ها , سفارشی ساختن لیست برنامه ها , ایجاد فایل های اجرایی مستقل با برنامه های کاربردی , تهیه گزارش بصورت HTML / XML , قابل نصب بر روی سیستم های ۳۲ و ۶۴ بیتی و… اشاره کرد.

 

 

 

 

password شناسايي و بروز رساني نرم افزار ها با Speed Install 2.0.2.1714پسورد فایل: www.downloadha.com

download شناسايي و بروز رساني نرم افزار ها با Speed Install 2.0.2.1714 لینک دانلود – 4.5 مگابایت | لینک کمکی




به وبلاگ خود خوش امدید
نوشته شده در 1 فروردين 1387
بازدید : 80
نویسنده : مهدی

با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.




تعداد صفحات : 6